کنایه عجیب قلعه‌نویی به فردوسی‌پور

امیر قعه‌نویی درخصوص لژیونرهای تیم ملی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مصاحبه اخیرش درباره شرایط آماده‌سازی ملی‌پوشان برای تورنمنت‌های پیش‌رو در پاسخ به سوال یک خبرنگار درخصوص استفاده از لژیونرها و بازیکنان ایرانی گریزی به سال ۲۰۰۶ زد.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه افتخارآفرینی لژیونرها برای ایران است تصریح کرد: من سال‌ها پیش با خیلی از آقایان به مدت ۱۰ سال جنگیدم که ایرانی را باور کنین و یک برنامه‌ای وجود داشت که ضد ایرانی بود و غرق در خارجی‌ها بود.

ادامه نوشته

نشست داغ مورایس با کنایه‌ای فوق‌جنجالی!

امیدوارم کسی نداند کدام تیم قهرمان می‌شود

نشست داغ مورایس با کنایه‌ای فوق‌جنجالی!

نشست خبری سرمربی سپاهان پیش از بازی با ملوان با یک کنایه مبهم همراه بود.

نشست داغ مورایس با کنایه‌ای فوق‌جنجالی!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان فردا شب در ورزشگاه نقش جهان میزبان ملوان انزلی است تا در صورت پیروزی در این مسابقه، بخت نخست قهرمانی باقی بماند.

ادامه نوشته

شکایت استقلال از بیرانوند: ملاحظه نکنید!

این خوشحالی توهین‌آمیز بود؛

شکایت استقلال از بیرانوند: ملاحظه نکنید!

باشگاه استقلال از دروازه‌بان پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی سرنوشت‌ساز قهرمانی، در مقابل هواداران خودی به شادی خاصی پرداخت که همین مسئله با واکنش آبی‌ها همراه شد.

دروازه‌بان پرسپولیس از شدت خوشحالی برای برتری تیمش، با حالت بریدن سَر اشاره به شکست دادن استقلال و پایان کار آنها داشت که این شادی بیرانوند موجب حاشیه شد.

اکنون باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر از شکایت خود نسبت به گلر پرسپولیس خبر داد:

«باشگاه استقلال از دروازه‌بان پرسپولیس بابت خوشحالی توهین‌آمیزش به کمیته اخلاق شکایت می‌کند.

انتظار می‌رود کمیته اخلاق بدون ملاحظات، برخوردی مناسب و قاطع با این بازیکن داشته باشد تا شاهد تکرار این گونه رفتارها در فوتبال ایران نباشیم.»

رویای یک کشور به باد رفت: وداع با میزبانی جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، جلسه‌ای برای حل و فصل اختلافات اخیر جام جهانی زیر 20 سال 2023 برگزار شد. نتیجه این شد که فیفا رسماً میزبانی اندونزی را از رقابت‌های جام جهانی زیر 20 سال 2023 بگیرد.

اریک توهیر اظهار داشت زمانی که با جیانی اینفانتینو در قطر ملاقات کرد تا با او برای حفظ میزبانی جام جهانی زیر 20 سال در اندونزی صحبت کند، تمام تلاش خود را کرده است. توهیر معتقد است که اندوزی باید در مقابل این تصمیم فیفا تسلیم باشد.

اریک توهیر در بیانیه ای در این باره گفت :"من تمام تلاش خود را کرده ام. پس از ارسال نامه ای از رئیس جوکووی و گفتگوی طولانی با رئیس فیفا، جیانی اینفانتینو، ما باید تصمیم فیفا برای لغو برگزاری رویدادی که همه مشتاقانه منتظر آن بودیم را بپذیریم. تصمیمی که در اختیار فیفا به عنوان عالی ترین نهاد فوتبال جهان با 211 عضو از نقاط مختلف جهان است، دیگر قابل تغییر نیست. اندونزی عضو فیفا است، بنابراین برای مسائل بین المللی فوتبال، ما باید قوانینی را که تعیین شده است رعایت کنیم.

[کلیک و کشیدن برای جابجایی]

با وجود اینکه من قبلاً همه چیز را به جیانی، بچه های تیم ملی زیر 20 سال و همچنین هواداران وفادار فوتبال منتقل کرده ام، اما از آنجا که ما و اعضای فیفا معتقدیم که وضعیت فعلی قابل ادامه نیست، باید تسلیم شویم. ما باید سرسخت باشیم. من از همه دوستداران فوتبال می‌خواهم که سر خود را مقابل این تصمیم سخت فیفا بالا نگه دارند."

گفتنی است فیفا از طریق سایت رسمی فدراسیون، حذف اندونزی را از میزبانی جام جهانی زیر 20 سال 2023 اعلام کرد. در این بیانیه آمده است: "پس از جلسه امروز بین جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و اریک توهیر، رئیس اتحادیه فوتبال اندونزی (PSSI)، فیفا به دلیل شرایط فعلی تصمیم گرفت اندونزی را از میزبانی جام جهانی فوتبال زیر 20 سال 2023 حذف کند. میزبانان جدید در اسرع وقت اعلام خواهند شد و تاریخ فعلی مسابقات بدون تغییر باقی می‌ماند. فیفا می‌خواهد تأکید کند که علی‌رغم این تصمیم، فیفا همچنان متعهد به کمک فعالانه به PSSI در روند تغییر فوتبال اندونزی پس از فاجعه‌ای که در اکتبر 2022 رخ داد، باقی می‌ماند. اعضای تیم فیفا در ماه های آینده به حضور خود در اندونزی ادامه خواهند داد و تحت رهبری رئیس اریک توهیر به PSSI کمک خواهند کرد."

گفتنی است چندی قبل دو تیم آرما اف سی و پرسبایا سورابایا به مصاف یکدیگر رفتند و شکست آرما در این بازی باعث شد که اتفاقات عجیبی پس از پایان این دیدار رقم بخورد. شکست آرما اف سی منجر به خشم هواداران این تیم و هجوم آنها به زمین شد که با برخورد شدید نیروهای امنیتی و ضرب و شتم آن‌ها روبرو شدند. پرتاب گازهای اشک‌آور به سمت تماشاگران کار را بدتر کرد و باعث شد که هزاران نفر به سمت خروجی ورزشگاه‌ هجوم ببرند. خبرهای اولیه حاکی از این بود که نزدیک به 130 نفر در این حادثه کشته شدند اما مقامات دولتی کمی بعد اعلام کردند که تعداد کشته‌ها به 174 نفر افزایش پیدا کرده است و شرایط 11 تماشاگر نیز بسیار وخیم است.

مازندران

مازندران از وسعتی معادل ۱٫۴۶ درصد ایران برخوردار است؛ قرار گرفتن آن در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان به نام دریای مازندران (خزر) و همجواری با چهار کشور ساحلی این دریا یعنی ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و واقع شدن در شمال کلان‌شهر تهران (پایتخت ایران) از سوی دیگر است. امتیاز حمل و نقل دریایی با کشورهای همسایه از طریق منطقه ویژه اقتصادی بنادر امیرآباد، فریدون‌کنار و بندر نوشهر و اسکله و سکوی نفتی نکا در شرق مازندران، اتصال آن به راه‌آهن سراسری ایران، وجود فرودگاه‌های بین‌المللی ساری، نوشهر و رامسر، برخورداری از سه جاده شوسه ارتباطی با استان تهران، و اقدام به سرمایه‌گذاری در طرح در دست ساخت آزادراه تهران - شمال با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه ۱۲۱ کیلومتر ارتباط تهران ـ مازندران، عبور خطوط بین‌المللی فیبر نوری، شبکه ارتباطی در مسیر کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب از هلسینکی (فنلاند)، به بندر لاوان (روسیه) تا ساحل دریای خزر فراهم آورده‌است و همچنین دو جاده بین‌المللی هراز و سوادکوه در این استان است. مطالعات باستان‌شناسی در غارهای کمربند و هوتو دزیست انسانی در مازندران را به حدود ۹۵۰۰ پیش از میلاد می‌رساند. مازندران کنونی بخشی از سرزمین گسترده‌تری است که در متون تاریخ از آن با نام فراشوراگر و پتیسخوارگر یاد کرده‌اند.

منبع

جزئیات سقوط سنگ چهار تنی روی یک کوهنورد در دماوند

جزئیات سقوط سنگ چهار تنی روی یک کوهنورد در دماوند

سرپرست تیم امداد و نجات کوهستان رینه، جزئیات سقوط سنگ چهار تنی در دماوند را اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، سرپرست تیم امداد و نجات کوهستان رینه درخصوص حادثه سقوط سنگ چهار تنی در دماوند و کشته شدن یک کوهنورد گفت: به دلیل بارش های زیاد، کل سنگ‌های دماوند سست شده و استحکامی ندارند. با توجه به این موضوع، سقوط سنگ چهار تنی بر چادر یک کوهنورد اتفاق افتاده است. حتی اکنون هم امکان سقوط سنگ در بالادست وجود دارد و این نکته ای است که باید کوهنوردان به آن توجه کنند.

او ادامه داد: این کوهنورد با خود چادر و کیسه خواب نیاورده بود و این عاملی شد که برای محافظت از باد و باران زیر این سنگ پناه بگیرد. حتی مسئول پناهگاه که یک فرد افغانستانی است به او هشدار می‌دهد که در آن محل چادر نزند اما این کوهنورد به صحبت ها توجهی نمی‌کند. این کوهنورد به جای کیسه خواب از پلاستیک استفاده کرده بود و به دلیل عدم امکانات کافی در محل خطرناک شب مانی داشت. شاید اگر چادر وجود داشت یک جای امنی می رفت و این اتفاق نمی‌افتاد.

ادامه نوشته

اولین فهرست سانتاکلارا بدون محبی

اولین فهرست سانتاکلارا بدون محبی

نفرات سانتاکلارا در دیدار برابر کاساپیا بدون حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال سانتاکلارا که محمد محبی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۹ امروز (به‌وقت ایران) در ورزشگاه د سائو میگوئل مقابل تیم تازه صعود کرده کاساپیا قرار می‌گیرد.

محمد محبی که در تابستان سال گذشته از سپاهان راهی سانتاکلارای پرتغال شد و طی روزهای اخیر مجددا بحث بازگشتش به ایران و حضور در استقلال وجود دارد، در فهرست مسابقه امروز تیم پرتغالی مقابل کاساپیا حضور ندارد.

ادامه نوشته

گلزنان پرسپولیس در دربی را حدس بزنید (آمار)  دربی حساس پایتخت روز جمعه برگزار خواهد شد و هر دو تیم

گلزنان پرسپولیس در دربی را حدس بزنید (آمار)

دربی حساس پایتخت روز جمعه برگزار خواهد شد و هر دو تیم با داشتن مهاجمانی گلزن به دنبال کسب برد خواهند بود؛ مهاجمانی که می توانند سرنوشت دربی را تعیین کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و پرسپولیس روز جمعه برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران خواهند بود. این دو تیم بعد از حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا، بازگشت جالبی به لیگ برتر نداشتند؛ پرسپولیس در اصفهان با سپاهان مساوی کرد و اگرچه از نظر فوتبالی شب بدی را پشت سر نگذاشت اما حواشی بازی به حدی بود که هنوز هم ادامه دارد؛ در سمت مقابل استقلال با وجود نمایش قابل قبول در آسیا، مقابل ذوب آهن در تهران با دو گل شکست خورد تا هوادارانش را در آستانه دربی نگران کند. با وجود این شرایط اما دو تیم ستاره هایی دارند که با اتکا به آنها می توانند برای پیروزی در دربی امیدوار باشند. بخش قابل توجهی از این ستاره ها در خط حمله حضور دارند؛ جایی که می تواند تعیین کننده برنده دربی باشد:

 

عملکرد تیمی پرسپولیس در گلزنی:

پرسپولیس تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر 21 بازی انجام داده است. این تیم با زدن 28 گل در 21 بازی بعد از سپاهان، دومین خط حمله برتر لیگ بیستم است. از نظر تعداد شوت، پرسپولیسی ها با استقلالی ها میانگین برابری دارند و در هر بازی 12 شوت به طور میانگین به سمت دروازه حریفان زده اند. آنها با 4.8 شوت در چارچوب در هر بازی، در این زمینه از استقلال برتر هستند و رتبه یک را در بین تمامی تیم های لیگ برتری به خود اختصاص داده اند؛ ضمن اینکه حدود 11 درصد از شوت های سرخ پوشان به گل تبدیل شده است.

 

تبلیغات

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

در حالی حسینی با حضور در دربی 95 عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ دربی را تصاحب خواهد کرد که با زدن گل، دومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل است و می تواند با باز کردن دروازه استقلال در دربی برگشت، مسن ترین گلزن دربی هم لقب بگیرد. او در این فصل گل های حساس و سه امتیاز کم نزده است؛ مثل تصویر بالا که دروازه تراکتور را در تبریز باز کرده و پیروزی را برای پرسولیس به ارمغان آورد.

 

 

 

گلزنان برتر پرسپولیس در لیگ بیستم:

1-  احمد نوراللهی: 6 گل (2 پاس گل)
2-  جلال حسینی: 4 گل
3-  وحید امیری: 3 گل
4-  سیامک نعمتی: 2 گل (2 پاس گل)
5-  میلاد سرلک، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و مهدی ترابی: 2 گل

 

 

آمار مربوط به مهاجمان:

شهریار مغانلو:

مهاجم جدید پرسپولیسی ها در آسیا عملکرد گلزنی خوبی داشته اما هنوز نتوانسته این عملکرد را در لیگ برتر هم تکرار کند. او در ACL 4 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و یکی از بهترین گلزنان این دوره بود. شهریار طی بازی هایی که برای پرسپولیس پس از حضور در این تیم انجام داده، 14 شوت به سمت دروازه زده که 5 مورد از آنها در چارچوب بوده و هیچ کدام از این 5 شوت در چارچوب از خط دروازه عبور نکرده است.

 

 

 

عیثی آل کثیر:

عیسی آل‌کثیر در حالی که فقط 93 دقیقه در لیگ بیستم برای پرسپولیس به میدان رفته اما توانسته دو گل برای این تیم به ثمر برساند. او پس از پشت سر گذاشتن محرومیت خود در سه بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده است؛ در این 3 بازی که به طور میانگین 30 دقیقه حضور در میدان برای این بازیکن به همراه داشته، عیسی 3 شوت به سمت دروازه حریفان زده که هر 3 در چارچوب بوده و 2 مورد نیز به گل تبدیل شده است. این نشان از آمادگی بالای آل کثیر برای درخشش و گلزنی در دربی دارد؛ مهاجمی که دیدار رفت را به دلیل محرومیت از دست داده بود.

 

 

مهدی عبدی:

زننده یکی از گل های پرسپولیس در دربی رفت با حضور آل کثیر و مغانلو شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی سرخ پوشان در دربی برگشت خواهد داشت اما با توجه به گل هایی که در بازی های حساس به ثمر رسانده، یحیی می تواند در دقایق حساس روی این بازیکن حساب باز کند. عبدی در این فصل 19 بازی برای پرسپولیس انجام داده و موفق به زدن 2 گل شده است. او در 9 بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده و در 10 بازی هم در ترکیب اصلی حاضر بوده است. آخرین حضور عبدی در ترکیب اصلی پرسپولیس به هفته چهاردهم مقابل تراکتور بر می گردد که روز شانزدهم بهمن برگزار شد. او به طول میانیگن 3.1 شوت در هر بازی زده که 1.3 مورد آنها در چارچوب بوده است؛ این آمار، عبدی را در رتبه نخست در میان هم تیمی هایش قرار داده است. البته تنها 7 درصد از این شوت ها به گل تبدیل شده است.

 

مهدی عبدی در دورانی که پرسپولیسی ها هنوز در شوک محرومیت عیسی آل کثیر قرار داشتند، گل های حساسی برای آنها به ثمر رساند. یکی از این گل های حساس، در دربی رفت بود که عبدی با به ثمر رساندن آن بازی را یک بر یک مساوی کرد.

 

 

یک لشگر غیرمهاجم ولی گلزن

در کنار این مهاجمان پرسپولیسی ها امیدهای گلزنی دیگری هم در دربی دارند که شانس بالایی ها می توان برایشان متصور بود. سید جلال حسینی یکی از این بازیکنان است که در این چند ماه اخیر گلزنی هایش درخشان بوده است. او در این فصل فراتر از یک مدافع وسط عمل کرده و در کنار احمد نوراللهی که 6 گل به ثمر رسانده، با 4 گل بهترین گلزنان تیمش به حساب می آید. نکته جالب در مورد پرسپولیس، همین موضوع است؛ برترین گلزن آنها در این فصل نیز یک مهاجم نیست و احمد نوراللهی است که با گل کردن 12 درصد از شوت های خود، بهترین عملکرد تهاجمی را در پرسپولیس داشته و یکی از شانس های مسلم گلزنی این تیم در دربی در کنار سید جلال به شمار می رود. البته نباید از بازیکنانی چون وحید امیری (3 گل) و مهدی ترابی (یک گل) هم غافل شویم. با این تفاسیر به نظر شما گلزنان استقلال در دربی چه کس یا کسانی خواهند بود؟

 

وحید امیری زننده یکی از دو گل پرسپولیس در دربی دور رفت بود که تا این جای فصل سه گل به ثمر رسانده است. او در بازی برگشت در کنار مهاجمان آماده این روزهای پرسپولیس، از شانس های گلزنی تیم یحیی به شمار می رود.

  • عیسی آل کثیر
  • پرسپولیس تهران
  • شهریار مغانلو
  • مهدی عبدی
  • استقلال تهران

آغاز تحقیقات برای تعیین جریمه رسمی؛ پرونده انضباطی یوفا برای رئال، بارسا و یووه

آغاز تحقیقات برای تعیین جریمه

رسمی؛ پرونده انضباطی یوفا برای رئال، بارسا و یووه

یوفا امروز تهدید خود علیه سه باشگاه باقیمانده در سوپرلیگ را عملی کرد و باید دید در نهایت چه جریمه ای برای شان تعیین می کند.

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ اروپا که چند هفته پیش با انتشار بیانیه رسمی 12 تیم بزرگ اعلام رسمیت کرد، تنها پس از 48 ساعت منتفی شد. ابتدا شش باشگاه انگلیسی لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، چلسی و آرسنال تحت فشار شدید هواداران، یوفا و فیفا انصراف دادند و سپس نوبت به اینتر، اتلتیکو و میلان رسید. هر 9 باشگاه نیز اقدام به عذرخواهی کردند.

 

 

 

تبلیغات

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

 

در حال حاضر تنها رئال، بارسا و یوونتوس روی تصمیم قبلی خود پافشاری می کنند و هنوز از سوپرلیگ انصراف نداده اند. هر سه باشگاه اخیرا در واکنش به تهدیدهای یوفا بیانیه ای منتشر کرده و از حق شان دفاع کردند.

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، یوونتوس خطر اخراج از سری آ را به شدت حس می کند و رئال و بارسا نیز ممکن است از سوی یوفا اجازه شرکت در لیگ قهرمانان را پیدا نکنند.

 

 

 

 

امروز یوفا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که بر اساس بند 34 قانون انضباطی، پرونده ای برای رئال، بارسا و یوونتوس تشکیل داده تا در مورد جریمه احتمالی برای این باشگاه ها تحقیق کند.

 

الکساندر چفرین رئیس یوفا در این رابطه می گوید:« بین شش باشگاه انگلیسی که ابتدا انصراف دادند و شش باشگاه دیگر تفاوت آشکار وجود دارد. اینکه زودتر انصراف دادند و به اشتباه خود نیز سریعا اقرار کردند. این نشان از بزرگی شان داشت که اعتراف به اشتباه کردند.

اینجا برای من سه گروه مختلف وجود دارد. انگلیسی ها، اتلتیکو، اینتر و میلان که دیرتر انصراف دادند و سپس رئال، بارسا و یووه که هنوز انصراف نداده اند ولی در هر صورت هر سه مسئولند و تاوان خواهند داد. باید ببینیم شرایط جریمه چطور خواهد بود.»

 

  • منچستر سیتی
  • اینتر میلان
  • چلسی
  • منچستر یونایتد
  • آث میلان
  • آرسنال
  • لیورپول
  • یوونتوس
  • اتلتیکو مادرید
  • یوفا
  • رئال مادرید
  • بارسلونا

پرسپولیس از سپاهان شکایت کرد  باشگاه پرسپولیس لایحه رسمی خود را در ارتباط با اتفاقات روی داده مرتبط

پرسپولیس از سپاهان شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس لایحه رسمی خود را در ارتباط با اتفاقات روی داده مرتبط به بازی با سپاهان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تهرانی سه روز پس از بازی پرسپولیس و سپاهان، «پس از تکمیل مدارک و اسناد» لایحه رسمی خود را « به دفتر دکتر شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال» ارسال کرد. قرمزها در این لایحه از «مطالب رسانه‌ها  و اظهارات انجام شده و تصاویر و ویدیوهای موجود» استفاده کردند تا باشگاه سپاهان را محکوم کنند.

 

باشگاه پرسپولیس در بیانیه تازه اش نوشته که باتوجه به در پیش بودن دربی، «از پرداختن به بازی گذشته در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرهیز» می‌کند و از این پس تصمیم‌گیری را به مسئولان فدراسیون فوتبال خواهد سپرد.

 

در پایان این بیانیه خطاب به هواداران پرسپولیس آمده: «همچنین با قدردانی و تشکر از حمایت‌های بی‌بدیل هواداران پرسپولیس، تقاضا داریم که در روزهای پیش‌رو، بیش از پیش تک‌تک اعضای تیم اعم از کادرفنی و بازیکنان را زیر چتر حمایت و پشتیبانی خود بگیرند. بی‌تردید انرژی و انگیزه‌ای که هواداران به اعضای تیم و باشگاه می‌دهند و قوت قلبی که مدیران، بازیکنان و مربیان از حمایت هواداران دریافت می‌کنند بهترین راه ترمیم زخم‌های پرسپولیس است و ابزار قدرتمندی که سرخپوسان ایران، در روزهای غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها به آن نیاز دارند.»

تبلیغات

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

چاپاما | محاسبه آنلاین هزینه چاپ بیش از 2 میلیارد محصول !!!!

  • پرسپولیس تهران
  • فولادمبارکه سپاهان